Організація простору в магазинах одягу
28.02.2023

Організація простору в магазинах одягу

Відвідуючи магазини одягу, мало хто з нас замислюється про те, що організація роботи магазину була ретельно продумана і спланована. Кожна полиця чи стелаж займають своє місце згідно зі стратегією, яка повинна виконувати певні функції.  В першу чергу – це раціональне використання простору, щоб можна було компактно і грамотно вмістити якомога більше товару. Вся продукція має бути максимально доступною для клієнтів. А ще стратегія організації простору виконує важливе завдання, завдяки якому прибуток магазину повинен збільшуватися. 

Кожна деталь в магазині впливає на покупців, спонукаючи їх робити покупки. Навіть рівненько розвішані плечики для одягу мають значення. На удосконалення роботи магазину впливає ряд факторів, які обов'язково варто врахувати перед відкриттям. Багато моментів діє на підсвідомість людини, тому вона обов’язково покине заклад з покупкою і, можливо, не з однією.

Важливим чинником являється правильне розташування не тільки вішаків та обладнання, а й самого одягу. Потрібно розуміти, де який товар треба розміщувати. Продукція, яка не продається, розташовується на самому видному місці, щоб вона одразу потрапила в поле зору покупців. Це дозволяє отримати більше шансів на її продаж.  

Як правильно організувати простір

Покупцю повинно бути приємно та комфортно у вашому магазині. Вже при першому погляду на торгову зал клієнт відчуває емоції, які спонукають його пройтися по магазину, або навпаки – вийти з нього і не повертатися. Задача підприємця – організація роботи магазину таким чином, щоб покупець отримав позитивні враження вже з порогу. Для цього застосовується fashion-рітейл. Важливу роль відіграє торгівельне обладнання для магазину одягу – воно має бути якісним, стильним та лаконічним. 

Покрокове зонування

торгівельне обладнання для магазину одягу

У першу чергу потрібно спланувати розташування зон, щоб раціонально ефективно використати простір.

  • Вхідна група – ця частина залишається поза фокусом відвідувачів, займає невелику площу (приблизно 2 м). Переступивши поріг, клієнт декілька секунд адаптується у просторі, а потім оглядає центральну або праву частину торгової зали. За правилами організація простору, рекомендується залишати вхідну зону вільною від товару. Натомість тут краще розмістити декор, рамки для реклами, вивіски з глянцевим покриттям та інші елементи. Пластикові вивіски оптом можна придбати в компанії WISHAK.
  • Зона центрального входу – вдале місце для розташування манекенів у вдало підібраних образах. Вони будуть приваблювати увагу покупців та фокусувати їхні погляди. Тут можна ще розташувати низькі тумби з викладеною продукцією. Сюди можна виставляти товари зі знижкою. 
  • Права сторона зали – частина, з якої починає рух покупець. Розмістіть тут стійки вішаки для одягу з іміджевою та преміальною продукцією, а також товари з нової колекції. 
  • Касова зона – має бути розташована якнайдалі від входу. Це стимулює покупців  прогулятися по всьому магазину, поки вони знайдуть касу. В цьому місці також можна піти на хитрість і розмістити стенди з різноманітними дрібничками: аксесуарами, рукавичками, біжутерією, окулярами, парфумами та сертифікатами. Це все товари імпульсного попиту, які обов’язково повинні гармонійно поєднуватися зі стилем та кольоровою гамою основної колекції. Але не варто встановлювати на таку продукцію занадто високу ціну. Якщо, наприклад, в мас-маркеті буде продаватися преміальна біжутерія, то виглядати це буде вкрай недоречно. 
  • Кутові зони – частина, яка найменше фокусує увагу. Краще розмістити в таких “холодних” зонах примірочні. Також в цих місцях розташовують акційну продукцію. 
  • Примірочні зони – тут важливо організувати максимально комфортний простір. Тут важливо правильно облаштувати освітлення, щоб прибрати зайві тіні. Встановлене дзеркало під правильним кутом зробить фігуру візуально трохи стрункішою.

Ці прості рекомендації допоможуть облаштувати залу в магазині максимально раціонально та ефективно.  

Торгове обладнання для одягу преміальних брендів

Якщо ваш бізнес грунтується на реалізації дорогого одягу преміальних брендів, то оганізація роботи магазину може трохи відрізнятися від мас-маркету. Не треба захаращувати магазин зайвими предметами та дешевими товарами. Торгове обладнання для одягу має виглядати максимально лаконічно та стильно. Ви можете придбати пластикові вивіски оптом відмінної якості за доступною ціною в інтернет-мережі Wishak

Приміщення з преміальним одягом повинно бути просторим. Використайте вільне місце і облаштуйте там місця для відпочинку. Ви зможете пригостити клієнтів кавою, запропонувати погортати каталог та допомогти з вибором одягу.

Торговельне обладнання в інтернет-магазині WISHAK

вішаки для одягу

Компанія пропонує широкий асортимент обладнання, в тому числі пластикові вивіски оптом. В каталозі компанії багато позицій із різних категорій товарів:

  • вішаки для одягу;
  • екосумки;
  • чохли;
  • торгівельне обладнання;
  • рамки для реклами;
  • швейне обладнання;
  • домогосподарські товари;
  • захисні костюми;
  • одноразовий посуд та інше.

Уся продукція представлена від кращих виробників, тому дуже якісна та має гарний дизайн.

Щоб швидко та зручно знайти необхідну позицію, перейдіть в каталог та виберіть потрібну вам категорію, яка перенаправить вас на потрібну сторінку. В верхній частину сайту розташовані інформаційні блоки, які переводять вас в розділи, де ви знайдете відповіді на всі свої питання.

Якщо ви плануєте займатися бізнесом, переходьте на сторінку “Партнерам” та ознайомтеся з покроковою схемою по співпраці, яку пропонує компанія. Якщо ви власник магазину, то можете придбати якісне торгівельне обладнання за приємною ціною. Оптові продажі допомагають вигідно купити велику кількість товарів та заощадити при цьому.   

Ви можете замовити доставку за необхідною адресою і кур’єр привезе всі покупки швидко та без затримок. Доступно декілька варіантів оплати, що дуже зручно для кожного клієнта.