Вішаки для магазинів
-
Ціна
-
Прищіпка
-
Гачок
-
Перекладина
-
Колір
-
Матеріал
Як підібрати якісні та доступні вішалки для магазинів одягу?
Магазини з одягом, шоуруми й бутики заполонили всі торгові центри. Їх безліч, але кожен унікальний чимось своїм:
- у когось сучасний дизайн і там всі хочуть сфотографуватися;
- хтось отримує увагу завдяки стильному дизайнерському одягу;
- треті змінили звичну нам концепцію магазину і поєднали його з салоном краси, де пропонують повністю зібрати вас на важливу подію.
Ідей і подач безліч, але є те, що їх всіх об'єднує і без чого складно уявити — магазинні вішалки для одягу.
Однозначно, самі вішалки для одягу також відрізняються. Але без них нікуди магазинам, котрі хочуть ефектно презентувати речі. Давайте тоді розберемося:
- на який матеріал звернути увагу;
- як підібрати плечики для магазинів;
- чи буде брендування популярним у 2021 році.
Який обрати матеріал для плечиків
Пластмасові вішалки для магазинів одягу
Ми звикли бачити торгові вішалки для одягу саме з пластмаси. Подібний матеріал однозначно має як свої переваги, так і недоліки.
Переваги пластикових вішалок для магазинів:
- Недорога ціна.
Якщо порівнювати з дерев'яними вішаками або вішаками покритими оксамитом, то цей матеріал буде найдоступнішим. У нашому інтернет-магазині ціна за пластикові вішалки для магазинів починається від 0,85 гривень.
- Легкість.
Прийшовши в магазин покупці часто прямують в роздягальні з оберемком речей для примірки. Якби це були дерев'яні вішалки для магазину одягу, то покупець повертався б декілька разів в примірювальну, оскільки йому було б складніше втримати усе.Та і самі речі у руках виглядали б не так компактно, як у випадку з пластиковими плічками.
- Вибір кольорів і форм.
Ви можете обрати модель та замовити її у будь-якому кольорі та формі. І таке індивідуальне замовлення з пластику завжди буде дешевше іншого матеріалу.
- Стійкість матеріалу
Пластик стійкий до падінь на підлогу. Він гладенький, завдяки чому не залишить на одязі зачіпку та дуже зручний у догляді, оскільки не вибагливий до речовин, котрим його оброблятимуть.
- Піддаються вторинному переробленню.
Дерев'яні вішалки
Дерев'яні вішалки для магазинів це інвестиція не на один рік.
На відміну від пластикових вішалок, котрі якщо регулярно навантажувати одягом, то вони будуть деформуватися, — дерев'яні більш витривалі.
Також, варто відзначити що дерев'яні плічка для магазинів це не завжди просто стандартні моделі.
Ви можете замовити фарбування, покриття оксамитом або нанесення фірмового вашого логотипу на тремпель.
Мінус дерев'яних плічок один — відносно висока вартість.
Але тут відразу ж можна повернутися до сказаного раніше: довговічність і презентабельність цього матеріалу на 100% виправдовує вартість таких вішалок для магазинів.
Металеві вішалки
Один з найпопулярніших видів вішалок для шоурумів. Стильний і мінімалістичний дизайн, доступність в ціні та практичні у використанні — такий опис можна дати цим плечикам для магазинів одягу.
Мінус таких торгових вішалок: через їх лаконічності відсутня можливість нанести ваш логотип.
Як підібрати вішалки для магазинів
Якщо ви не змогли обрати серед усього асортименту потрібну вам модель торгових вішалок для магазину, то ми радимо звернутися до нашого менеджера та озвучити ваші побажання.
Менеджер, знаючи увесь товар, або допоможе знайти на сайті вашу бажану модель, або запропонує зробити унікальний дизайн вішалок під вас.
Зробити замовлення ви можете з будь-якого міста України та сусідніх країн, обговоривши це в індивідуальному режимі.
Доставляння стандартних вішалок для магазинів можлива відразу в день замовлення, але за умови оплати не пізніше, 14:30.
Чи будуть популярні у 2021 році брендовані вішалки?
Працюючи в цій ніші 16 років ми сміливо можемо сказати що так — бренди продовжують працювати в сторону унікальності своєї продукції.
Соціальні мережі як і раніше актуальні та є невіднятною частиною майже кожної людини. І аналізуючи цю тенденцію, магазини у всю намагаються отримати від користувача UGC контент.
UGC (User-generated content або призначений для користувача контент) — це оригінальний контент, який створюється аудиторією бренду. Цим контентом може бути все що завгодно — починаючи від відгуків і коментарів у блозі та закінчуючи фото і відео. Компанія може використовувати його у своїх цілях — на сайті або в соціальних мережах для просування бренду. Часто UGC стає набагато ефективніше звичайного контенту.
І наявність брендованих вішалок для одягу, котрі хочеться показати світу — ще один шанс роздобути UGC контент.
Висновки
Як ви вже зрозуміли зі статті — магазинні вішалки для одягу не просто обов'язковий елемент у вашому магазині, але і допоможуть вам виділятися серед інших.
Замовляючи у нас велику партію плічок для магазинів одягу ви завжди можете розраховувати на особливі умови саме для вас і бути спокійними за якість, адже ми роками працюємо на довіру наших клієнтів і дуже її цінуємо!